Step up 3D

Na alle andere delen van step up gezien te hebben was ik blij verrast te lezen een aantal maanden geleden dat er een nieuw deel op komst was. En vandaag was het dan zover ik ging er heen !
Mijn wekker ging veel te vroeg voor een vrije dag maar om half 10 stond ik al fris en fruitig op het station te wachten om de trein te nemen richting Rotterdam. Druk als het was moest ik een plekje vinden in het tussen stuk in de trein. Lekker een muziekje aan en proberen me te verdiepen in een boek kwam ik een uur later aan in Dordrect waar Jacolien in de trein stapte.

Gezellig bijgekletst tot we aankwamen in Rotterdam rond 11 uur kwamen we daar aan en we zijn gelijk door gelopen naar de bios. Aan de kasse 2 kaartjes besteld waar we er nog een hippe 3d bril bijkregen ! We waren zeer verbaasd over de prijs. Maar dit bleek zo’n meevaller omdat we naar de ochtend film ging. De zaal liep rond half 12 goed vol en zo’n 15 minuten begon de film.

Net als de andere films verliest de film ook in dit deel niet z’n magie wat dansen in je leven kan betekenen en kon je weg zwijmelen bij al het mannelijk schoon wat voorbij kwam. De 3d effecten hadden ze voor mij echter weg mogen laten. Ik vind niet dat het iets bijzonders toevoegde behalve dan dat ik aan het einde van de film die bril beu was. Maar verder vind ik de film zeker een aanrader als je net als ik van de andere delen houd !

Na te hebben genoten van de film gingen we richting de primarkt… baalde er beetje van aangezien ik toch geen geld had om iets te kopen maar goed wilde er wel eens heen en weten of die net zo gaaf was als in Luik. En ik vond het (gelukkig) behoorlijk tegen vallen ! Buiten het feit dat het er kei druk was en je zowat stond te dringen om iets te kunnen bekijken heb  ik de meeste dingen die ik in Luik heb gepast niet kunnen terugvinden. Ik denk wel dat het er mee te maken heeft dat de zomercollectie langzaam plaats gaat maken voor de winter dat het een beetje een rommeltje is en de leukste dingen al weg zijn. Wil er over tijdje dus wel nog eens heen als ik WEL geld heb. Na de primarkt zijn we weer richting huis gegaan en heb ik al met al een onwijs leuk dagje gehad :D.

Geef een reactie

