Gezelligheid :).

Gister had ik nog een dagje vrij. Heerlijk gewoon een heel dagje met helemaal niks. Niks moet en alles mag. Eerst was het de bedoeling uit te slapen, dat is niet echt gelukt ik was om 09.15 klaar wakker en ben toen ook maar op gestaan. Eerst weer wat dingen in huis gedaan. Het bed verschoond, de kattenbak,gestofzuigd, en de was gedaan. Nou toen de wasmachine was uit gelopen ging ik naar buiten om die op te hangen en ik was verbaasd over het overheerlijke weertje.

Ik ben met gelijk weer gaan om kleden haha. En ben met mijn laptopje naar buiten verplaatst, daar heb echt een paar uurtjes gezeten, heerlijk genoten van het weer en tussendoor nog wat gelezen. Rond half 6 ben ik richting het station gegaan waar ik Kim van het werk zou ophalen. Ik had al onwijs lang beloofd een x naar het nieuwe huis te komen kijken.

Nou eenmaal aangekomen bij kim der huis ff alles bekeken, wow was echt onwijs gaaf ! Het is een huis in een nieuwbouw wijk. Onwijs groot en natuurlijk alles nieuw. De stijl van inrichting was ook leuk alles in de tinten zwart,wit,grijs waar ik zelf ook wel van houd. Bij Kim hebben we samen pasta gemaakt. Die lekker opgegeten en toen zijn we boven nog beetje ga na kletsen op het dak terras. Onwijs leuk en gezellig !

Vandaag was een rustig dagje, ik had open dienst op het werk, en deze dienst lijkt toch niet echt voor me zijn weggelegd. Ik liep netjes op tijd richting de bus kwam de bus eraan denk ik ff de portemonnee pakken zit die niet in mijn tas :@. Kon ik dus weer terug naar huis lopen en ik had natuurlijk mijn bus gemist als een dolle dus naar het werk kunnen fietsen maar goed ik was gelukkig nog netjes optijd. Een aangezien al het fruit weer eens op was (wat paar uur later nieuw binnen kwam) hoefde ik me daar al niet druk meer om te maken. Ondanks het warme weer buiten was het rustig met het vele personeel waarmee we stonden en moest ik om 3 uur al richting huis. Een collegaatje zei dat er bij de six grote uitverkoop was alles 1 euro daar wilde ik dus wel even kijken. Het was het laatste uur wat ze openen waren ofzoiets en alles ging dus voor nog minder weg en ik had dus 2 setjes oorbellen voor 1 euro en een ketting voor 1 euro. Voor die 2 euro kon ik het niet laten liggen.

De verleiding was eigenlijk heel groot om nog ff in de stad rond te gaan kijken mja daar heb weinig aan met nog maar 12 euro op zak haha. Dus maar besloten dat ik volgende week ofzow gewoon xtje ga als ik nieuw geld binnen heb, en ik weet hoeveel loon enz ik heb. Eenmaal thuis heb gekookt en nu heb ik lekker een rustig avondje niks. Morgen ben ik ook vrij maar ga ik niks doen dus gewoon ff bijkomen van alle rust !

3 gedachtes over “Gezelligheid :).

Geef een reactie

