Paps en mams op bezoek.

Vandaag was ik een dagje vrij, niet veel bijzonders gedaan eigenlijk. Toen ik wakker werd was ik totaal niet lekker. Kan niet omschrijven hoe ik me voelde maar was echt niet goed gelukkig is het later de dag weg getrokken. Rond een uur of 10 werd ik wakker gebeld of ik plannen had die dag want mijn ouders wilde anders langs komen.
Aangezien ik die niet had vond ik het oke ging toch niks doen. Ongeveer een uur later stonden ze aan de deur. Mijn papa is vooral (zoals altijd als die op bezoek komt) in de tuin bezig geweest. Volgens mij vind die het helemaal niet leuk om hier in huis te zijn maar komt die mee omdat die me graag wil zien (en klieren). Hij is altijd in de tuin bezig en zodra die dingen af heeft zit die nog geen half uur of hij wil weer naar huis maar goed.

Mijn ouders eten smiddags altijd warm, iets waar ik niet op gerekend had want ik wist tenslotte niet dat ze zouden komen ze hebben toen dus maar mijn diepvries geplunderd en ik heb samen met mijn moeder gekookt. Eerlijk is eerlijk ik zie een lichte verbetering bij mijn moeders hand. Ze kan weer een paar kleine dingetjes die ze voorheen niet kon. Wel blij om het te zien, misschien dat het met de tijd toch weer terug komt ? Ik hoop het maar het zal nooit meer worden zoals het was dat hebben de dokters ook gezegd. Nou goed we hebben dus bij mij thuis gegeten en rond half 2 hielden ze het weer voor gezien en gingen ze naar huis. De rest van de dag heb ik het rustig aan gedaan. Ik heb wat gelezen,wat achter mijn laptop gezeten en wat tv gekeken een rustig dagje vrij dus. Morgen begint gewoon al de ene laatste week van mijn vakantie. Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn vakantie moet beginnen maar gelukkig heb ik komende week een rustig weekje en een boel leuke plannen :D. Morgen heb ik stage en daarna ga ik door richting Breda een vriendin opzoeken, dinsdag ga ik richting limburg en breng ik een bezoek aan de tandarts, woensdag ga ik richting Scheveningen Michelle en Kelly opzoeken, donderdag heb ik wederom een dagje stage , vrijdag heb ik geen plannen, zaterdag moet ik werken en zondag de uitmarkt. Kortom een onwijs leuke week waar ik echt naar uitkijk.

Een gedachte over “Paps en mams op bezoek.

Geef een reactie

