Tandarts // Peettante.

Vanmorgen al vroeg richting limburg gegaan want ik had al om half 11 een afspraak bij de tandarts. Ik zag er behoorlijk tegen op want ik was al bijna een jaar niet geweest. Natuurlijk was er al lange tijd aan mijn voorste tand een stukje afgebroken en hoopte dat dit eindelijk bij zou worden gewerkt. Het zat me namelijk zo dwars. Als ik in de spiegel keek irriteerde me altijd dat stukje, en als ik het zag bij foto’s ook.

Nou ik ben onwijs blij ! Ik had wederom helemaal geen gaatjes bij de tandarts, alles was nog goed en de tandarts heeft mijn voorste tandjes weer helemaal mooi bij gewerkt :D. Ben weer helemaal happy met mijn stralende glimlach. Verder een gewoon maar onwijs leuk dagje gehad. Ik kom niet meer zovaak bij mijn ouders maar als ik dagje thuis ben probeer ik daar optimaal van te genieten. Van de natuur, van het huis, van mijn lieve katjes want dadelijk zal dit alles er niet meer zijn ! S’middags heeft mijn mama lekkere pannenkoeken gemaakt. Hier had ik echt al zo onwijs lang zin in. Maar mij lukt het nooit om die goed te maken.

Na de middag ben ik boodschappen gaan doen met mijn ouders. Dit doen ze normaal elke dinsdag morgen maar omdat ik nou zou komen hadden ze dit uitgesteld tot smiddags. Heb ook maar een kleine bijdrage gedaan omdat ik het niet kon aanzien :$. Daarna nog even langs de dierenarts gereden om voor Wizzel nieuwe kattenbrokken te halen. Dat was wel weer gelijk een duur grapje maarja het beestje moet nu eenmaal deze brokjes hebben en ik wil het beste voor hem.

Eenmaal op weg naar huis ging opeens de telefoon van mijn moeder het was Claudia (de vriendin van mijn neef)… Ze had ons toevallig zien rijden en belde toevallig dus even op. Ik kreeg de vraag of ik nog steeds graag peettante wilde worden ! Mijn neef heeft me echt maanden geleden al gevraagd of ik dit wilde maar het lukte elke x niet met de zwangerschap. Ik had er verder eigenlijk nooit meer iets over gehoord ook niet toen het eindelijk was gelukt. Ik had uiteraard nog een kaartje gestuurd toen ik het goede nieuws hoorde maar verder niks meer op gehoord. Vandaag ben ik dus officieel gevraagd. En ik zal het eerlijk toegeven ik vind het stiekem toch wel een beetje leuk. Mijn neef en ik waren vroeger echt als broer en zus samen. Ik was altijd bij mijn tante thuis. We speelde computer spelletjes, maakte ruzie, hield me altijd voor de gek en noem het maar op en ben dan toch wel beetje trots dat ik ben gevraagd.

Eigenlijk wil ik gewoon weten of het een jongen of een meisje word, want nu als in de winkel rond loop kan ik het al niet weerhouden om te kijken op de baby afdeling naar kleding enz. Maarja is natuurlijk moeilijk als je niet weet wat het word. Eigenlijk heb vandaag echt een leuke en fijne dag gehad dat ik eigenlijk te veel te vertellen heb maar ik ga er nu toch maar een einde aan maken :P.

Een gedachte over “Tandarts // Peettante.

Geef een reactie

