Dagje Scheveningen


Woensdag ben ik een dagje naar Scheveningen geweest…. het was echt al een hele tijd geleden afgesproken om een dagje langs te gaan als Michelle en Kelly een paar dagen daar zouden zijn voor ‘vakantie’. Al rond 8 uur stond ik naast mijn bed en vond ik het nog veel te vroeg haha. Rond 9 uur de bus genomen en op het station even wat broodjes gekocht. Toen Tom gezocht en daar hebben we samen de trein genomen !

Het was echt onwijs druk in de trein maar gelukkig kwamen we zonder vertraging rond 11 uur aan in Den Haag daar hebben we de tram genomen richting Scheveningen. Toen we daar uitkwamen stonden Michelle en Kelly al vanaf hun balkon op eens te zwaaien. We zijn dus even naar boven gegaan en hebben nog even gezellig gekletst. Toen richting het strand gegaan… Op het strand een beetje rond gelopen en nog genoten van het zonnetje. We hebben echt onwijs geluk gehad met het weer. Het was zelfs ‘warm’ helaas werd het aan het einde van de middag bewolkt. Eigenlijk zou ik savonds daar blijven eten maar rond een uur of 5 was ik zo moe en dacht ik aan de hele reis terug die ik nog voor de boeg had. De dag erna zou ik weer gewoon stage hebben en heb toen toch besloten rond 6 uur ofzow gewoon met Tom mee naar huis te gaan.

Wel onwijs gezellig dagje gehad de terug reis verliep helaas iets minder… we hadden weer eens vertraging waardoor Tom zijn aansluiting niet haalde gelukkig haalde ik wel NET mijn bus…. ik ben toen ik thuis kwam gaan douchen en heb nog even tv gekeken en ben gaan slapen was zo moe. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar !

Een gedachte over “Dagje Scheveningen

Geef een reactie

