ziek !

Daar lig ik dan… ik lig ziek in mijn bed en ik ben het nu al beu. De tijd gaat echt niet voorbij en slapen lukt niet.
Het zat er natuurlijk an een tijdje aan te komen… al donderdag was ik niet helemaal lekker. Vrijdag was het zo erg dat ik bang was dat ik niet eens kon gaan werken dus allemaal stop pilletjes genomen met als gevolg dat het redelijk ging als ik niks at. Zodra ik iets at leken mijn darmen en maag al gelijk van streek.

Zaterdag was ik ook totaal niet fit en ging het op en neer de ene moment voelde ik me weer oke en het andere moment ziekjes. Goed het was dus al die dagen al een dilemma of ik wel of niet zondag op pad zou gaan. Smorgens ging alles oke en besloot ik gewoon te gaan. Eenmaal in Amsterdam en een flink ritje in de tram zorgde ervoor dat ik al behoorlijk misselijk was. Ik was niet de enige die er las van had dus zag er niet zo’n probleem in. Tijdens de uitmarkt waar het wel onwijs gezellig was en ik het naar mijn zin heb gehad kreeg ik na de middag last van hoofdpijn. Ik probeerde dit weg te drukken nam een paracetamol en hoopte dat weer over zou gaan. Dat deed het ook het werd minder maar toch bleef er iets niet in orde zitten. Nou goed rond 5 uur had ik de 2 dingen die ik het liefst wou zien op de uitmarkt gezien en twijfelde heel erg of nog zou wachten op de andere dingen die wou zien. Toen begon het onwijs hard te regenen en ik was bang dat ik misschien wel pech onderweg zou krijgen en besloot dus naar huis te gaan.

Ik nam afscheid van de meiden en ging richting tram…. ik had nog maar vrij weinig gegeten die dag omdat het daar altijd mis gaat. Ik besloot een heerlijke crappcino of hoe het heet te halen bij starbucks en nam een licht broodje erbij. Allemaal niks aan de hand en dacht dat me slecht voelde omdat te weinig gegeten had. Eenmaal thuis dus wat eten uit de vriezer gehaald en dat opgewarmd. Na het eten ging eigenlijk al gelijk mis… voelde me enorm beroerd worden enz. Kreeg het onwijs warm/ dan weer koud enz. Kon gelijk p[ de wc blijven zitten en wist dat dit echt niet oke was. Buikgriep :S. Heel de nacht heb bijna geen oog dicht gedaan. Onwijs slecht geslapen dan weer snik heet en dan weer ijskoud. Tis nu 1 uur en ben al paar uur niet meer naar de wc hoeven gaan. Heb echter ook nog steeds niks gegeten.
Ga denk ik zo toch iets lichts proberen te eten een beschuitje ofzow.

Toch zit me dwars dat vandaag niet naar stage ben kunnen gaan…. mijn begeleider heb ik niet te pakken gekregen, op mijn smsje heb geen reactie gekregen en vanmorgen na lang bellen kreeg ik wel iemand aan de lijn die me wel beterschap wenste en zei dat ze me woensdag wel weer zouden zien. Toch zit me niet lekker. Ben natuurlijk na mijn vorige stage best onzeker geworden en ben bang dat ze al helemaal verkeerd over me denken. Maargoed zie het woensdag wel en hopelijk valt het allemaal gewoon mee !

3 gedachtes over “ziek !

Geef een reactie

