25 jaar getrouwd

Vandaag is het 25 jaar geleden dat mijn papa en mama zijn getrouwd. Al maanden geleden heb ik deze dag verlof aangevraagd op het werk. Mijn mama wilde graag deze dag samen door brengen en maakte destijds plannen om met paar vrienden of in elk geval samen te gaan bbqen. Dit is echter totaal anders gelopen… Mijn ouders hebben niet eens geld om een bbq te geven en doordat ik nog steeds niet lekker was ben niet eens richting huis geweest.

Toch vond ik het pijnlijk voor mijn moeder ik weet dat ze er echt naar uit had gekeken en paar dagen geleden had nog willen voorstellen om samen te gaan gourmetten maar ik weet dat mijn vader daar niet van houd. Omdat toen ziekjes werd heb het uiteindelijk niet eens meer voorgesteld. Vanmiddag ging opeens mijn telefoon… het was mijn moeder of ze mocht langskomen omdat ik niet meer richting huis kwam.

Prima ! We hebben alsnog een onwijs gezellig dagje gehad mijn vader was weer niet lekker dus die had besloten thuis te blijven. We hebben dus gezellig met z’n 2en bij geklets een poging gedaan mijn kamer te veranderen. Uiteindelijk staat alles weer zoals eerst haha. Verder heb ik mijn mama maar getrakteerd op een shoarma schotel. Hoe zin ik er zelf in had durfde ik het niet aan omdat mijn maag en alles nog steeds van streek is. Heb dus toegekeken hoe mijn mama daar heerlijk van zat te genieten haha. Al met al dus toch nog een gezellig dag samen gehad !

3 gedachtes over “25 jaar getrouwd

Geef een reactie

