Dagje Limburg

Nog even een blogje voor ik ga slapen… Morgen moet ik naar school en dan gaat het echt beginnen… morgen krijg ik denk ik mijn nieuw stage contract, de informatie over komend schooljaar enz. Helaas nog maar 1 weekend en dan zit mijn zomervakantie er officieel op. Een raar idee want heb echt het gevoel dat mijn vakantie nog moet beginnen maar helaas is dat niet zo. Heb niet gevoel dat rust heb gekregen in mijn vakantie en daar baal ik wel van… zeker omdat komend half jaar gewoon fysiek zwaar zal zijn. Elke dag lange dagen, weinig tot geen weekend hebben (omdat ik dan moet werken)… maar toch kijk ik er ook naar uit en hoop ik een onwijs leuke tijd te gaan hebben op mijn stage !

Vandaag nog maar even genoten van een vrij dagje ! Ik ben bij mijn ouders langs gegaan, eerst wat geklets, samen gegeten toen boven nog beetje mee helpen opruimen en daarna nog even langs mijn oma op bezoek gegaan. Als ik naar limburg ga moet ik daar echt even op bezoek , anders voel ik me schuldig. Rond uurtje of 3 ben ik richting Michelle gegaan. Daar nog even gekletst en toen zijn we naar de kringloop gegaan. Helaas waren we daar al snel uitgekeken had gehoopt dat ze daar nog een leuke stoel hadden gehad ipv mijn bankje wat op moment heb. Weer richting Michelle gegaan en toen zijn we boodschappen gaan doen !

Michelle zou vannacht voor het eerst in der nieuwe huisje blijven slapen dus daar horen ook boodschapjes bij !  Nog even over de markt gelopen en toen richting huisje gegaan. Was onwijs benieuwd hoe nu allemaal geworden was want had alleen gezien toen alles nog zowat kaal was. En het is echt onwijs leuk geworden !! Vooral de keuken en woonkamer is echt leuk geworden. En dan die bank…. Zo’n soort bank wil ik ook al onwijs lang haha maar helaas gaat die bij mij niet passen. Gezellig nog wat zitten bijkletsen en toen zijn we wat gaan eten bij de friettent. Daar lekker gegeten en toen toch maar richting Eindhoven gegaan. Inmiddels is het bijna 11 uur en zal zometeen toch maar eens richting bed gaan om morgen fris op school te verschijnen 😛

Een gedachte over “Dagje Limburg

Geef een reactie

