creatief bezig zijn !

Vanmorgen had ik zoals ik gister al schreef na 6 weken ‘vakantie’ te hebben gehad weer een schooldagje. We zouden alle informatie krijgen over de komende 6 maanden waar we allemaal stage gaan lopen. Nou daar zaten we dan… Het zou maar liefst 3 uur gaan duren maar niks was minder waar. Nog geen half uur / 3 kwartier later stond ik alweer buiten. Met simpelweg een boekje waar eigenlijk het zelfde in stond als de vorige x en een nieuwe stage contract. We zouden een nieuwe stage opdracht enz krijgen. Dit was er echter allemaal niet en ja misschien ging die nog komen maar op moment niet. Nou zoals altijd was het dus weer geweldig geregeld op school.

Eenmaal thuis heb me eigenlijk niet verveeld en ben ik constant bezig geweest. Ik ben begonnen met jawel cakejes te bakken (A). Al een tijdje stonden de spullen er voor in de kast en elke x kwam het er niet van. En ik heb er uiteraard al 1 geprobeerd en ze smaken heerlijk ! Verder wou ik het rustig aan doen vandaag. Vanavond zou ik gezellig met een collegaatje naar de film gaan. Rond uur of 2 kreeg ik een smsje …. wat ik zou doen met eten ? Euhm nog geen plannen eigenlijk. Uiteindelijk besloten om samen te koken. Oke onwijs leuk en gezellig… Alleen het was hier best een grote bende :P. Dus ik ben de rest van de tijd bezig geweest met POETSEN !

Ik heb alles gestoft, gestofzuigd,gedweild, de keuken,badkamer en wc gepoetst, het bed opgemaakt en nu bijna 3 uur later ziet alles er weer helemaal schoon en fris uit ! Ik zal toegeven als ik vanavond geen bezoek had gekregen had ik dit niet gedaan… Volgende week (als het goed is :P). Komen er wat spullen uit limburg van mijn oude kamer hierheen en word dus alsnog alles een beetje opnieuw / anders ingericht ! En ja dan is alles toch weer opnieuw smerig maar goed alles ziet er weer schoon uit en daar gaat het om ! Vanavond gaat denk ik een onwijs leuk avondje worden !

Geef een reactie

