jeugdsentiment

Al ongeveer een jaar zijn ik en Margot wat met elkaar aan afspreken… Het kwam er echter nooit van. Vorige week krijg ik opeens een smsje of ik zin had om mee naar de film te gaan. Helaas moest ik toen naar werken en kon ik niet.  We hadden dus gister afgesproken. Zoals ik in mijn vorige logje al schreef was er een hele poets middagje aan vooraf gegaan maar rond 6 uur hadden we afgesproken om samen te gaan koken en daarna zouden we naar de film gaan.

Gister dus gezellig gekookt, we hebben pasta gemaakt… met een sausje wat nog niet eerder had gehad maar dat was ook zeer geslaagd en ben er vandaag nog bij gaan halen. Uiteindelijk zaten we zo gezellig te kletsen enz dat we de tijd een beetje waren vergeten en dus uiteindelijk het niet meer zouden redden om naar de film te gaan. Dus hebben we bij mij thuis een filmpje gekeken namelijk Raise your voice. Margot kon net als ik deze film dromen haha. En we hebben dan ook de hele tijd gezeten van oww ja nu komt dit en owww toen moest ik zo huilen enz haha. Was dus erg gezellig !

Rond 11 uur half 12 ging Margot naar huis en ben ik nog even snel gaan douchen en richting bedje gegaan omdat vandaag moest werken. Eigenlijk ook niet zoveel bijzonders gedaan vandaag behalve gewerkt dan. Morgen ga ik gezellig met Eefje en Jacolien shoppen in Rotterdam :D. En dit is dan gelijk mijn laatste vakantie dagje dus hier ga ik extra van genieten.

2 gedachtes over “jeugdsentiment

Geef een reactie

