Dagje Rotterdam !

Gister was mijn laatste dagje vakantie :(. Maar ik heb een onwijs leuk dagje gehad in Rotterdam samen met Eefje en Jacolien. Rond 10 uur nam ik de bus en om half 11 had ik de trein. Een half uur later stapte Eefje bij me in de trein. En het was me toch weer druk echt niet normaal. Snap niet waarom het zo druk was. Uiteraard weer even zitten bijkletsen en de volgende stop was Dordrecht al waar Jacolien ook al instapte.

We zijn als eerst naar de Primarkt gegaan onwijs gezellig maar wat een drukte… Eefje had dan ook al gelijk ruzie met een wijf in die winkel, die het niet kon waarderen dat Eefje de kinderwagens irritant vond. Omdat het zo druk was uiteindelijk ook maar in een hoekje in de winkel gepast. Ik heb toch een aantal leuke dingen gekocht :D… (en shoplogje volgt er natuurlijk nog).

Daarna zijn we nog een mc flurry gaan eten en hebben we nog andere winkeltjes bekeken eigenlijk ging de tijd veel te snel. We hebben niet eens alle winkels kunnen bekijken. Aan het einde van de shopmiddag hebben we een terrasje genomen. Wat een heerlijk weertje was het zeg. Er kwam nog een vriendin langs van Eefje die ze al onwijs lang niet gezien had. Wat zitten kletsen en toen was wel tijd om richting huis te gaan. Het was echt een onwijs leuk en gezellig dagje ik was wel pas laat thuis rond kwart over 9. Daarnaast ook nog eens onwijs slecht geslapen dus dat viel wel beetje tegen moet ik zeggen ! Maar het was een onwijs gezellig dagje !

2 gedachtes over “Dagje Rotterdam !

Geef een reactie

