shoplogje 5 sept 2010

Zoals beloofd het shoplogje van afgelopen zondag :D.

Aankoopjes Primarkt


Ik heb er dit onwijs leuke blouseje gekocht… Deze was volgens mij 11 euro. Ik heb het vandaag al gelijkt aan gehad naar stage haha. Verder heb ik er sokken gekocht die 3 paar voor 1,80 waren. En deze zwarte handschoenen voor 1,50 deze had ik echt nodig. En zie je dat schattige aapje ? Deze heb ik alvast voor mijn peet kindje gekocht ! En ja iedereen die mij kent weet hoeveel vesten ik heb haha…. deze vond ik ook onwijs schattig en was 14 euro.

Andere aankoopjes

Verder heb ik deze 2 dingen gekocht… een onwijs leuk jurkje wat in de winter leuk is met een legging en laarsjes. Deze heb ik gekocht bij de c&a en was 20 euro. Het jasje ernaast was ook 20 euro en kocht ik bij de H&M. Op dit jasje ben ik echt helemaal verliefd…. vind em zo schattig :).

4 gedachtes over “shoplogje 5 sept 2010

    • Ja daar ben ik ook echt blij mee, alleen denk ik dat die winterjas niet meer gaat lukken :(. Wil em erg graag maar op internet is die ook al uitverkocht zag ik net. Hoop dat em nog kan krijgen kan donderdag naar de stad gaan in Den Bosch dan is daar koopavond alleen nadeel is dat dan dus wel met mijn laptop zit das echt irritant.

Geef een reactie

