Nieuwe Jas !

Vandaag even een kort logje, ik ben zo onwijs moe en niet lekker op moment dat geen zin heb een heel verhaal te gaan typen. Sterker nog als ik dit logje heb getypt ga ik denk ik maar eens op tijd proberen te slapen.
Vandaag mocht ik al om 16.30 weg bij stage ! Ow ik was echt zo blij, ik heb afgelopen nacht weer vreselijk slecht geslapen en als om half 5 weg mag scheelt dat enorm in tijd omdat alles dan veel beter aansluit.

In de trein richting huis zat ik te denken of ik nog even snel langs de H&M zou lopen om te kijken of ze daar wel nog die jas hadden waar ik afgelopen zondag zo verliefd op was geworden, maar in Rotterdam niet meer groter hadden. Ik had ook al op internet gekeken maar daar was die ook al uitverkocht :|. Op het moment tenminste.

Na veel twijfelen besloten gewoon even snel te gaan kijken, ff een snelle blik in de winkel genomen en jawel ik zag hem hangen :D. En ditmaal ook een maatje groter ! Nog even xtje gepast, natuurlijk nog wat getwijfeld en toen snel naar de kassa gegaan en afgerekend. (Ik heb echt te veel gekocht deze maand :$.)

Maar goed wat vinden jullie ervan ?? Ik heb em wel niet in deze kleur als op de foto maar gewoon zoals mij kennende in het zwart haha.

Een gedachte over “Nieuwe Jas !

Geef een reactie

