Verbouwing

Al een tijdje heb ik in mijn hoofd gehaald dat ik mijn kamer anders wou hebben ingericht. En je mensen die mij kennen die weten als ik eenmaal iets wil dan wil ik dat ook haha. 2 weken geleden ofzo is mijn moeder al eens op bezoek geweest en hebben we met de boel lopen schuiven. De tv kast aan de andere kant, de bank gedraaid, het bed omgekeerd en noem het maar op. Nou het zag er gewoon niet uit en we hebben alles weer terug gezet zoals het was. Ik baalde enorm want in mijn hoofd zag ik het al helemaal voor me hoe het er uit zou zien alleen zag het er zo niet uit haha.

Nou opeens had ik weer een ander idee, ik wou het tv kastje wat ik limburg stond hebben en waar mijn bank stond mijn huidige tv kast hebben enz. Kan dit nu wel helemaal gaan uitleggen 😛 maar foto’s zeggen meer haha. Vandaag dus weer aan de slag geweest en ik ben zo onwijs blij met het resultaat. Uiteindelijk is anders geworden als de bedoeling maar vind onwijs leuk. Op de plaats waar de bank wilde ik eigenlijk een leuke stoel hebben staan maar daar twijfel ik nog over want vind bankje nu opzich er ook wel leuk zo staan. Nou zoals beloofd de fototjes :P.

voor :

na :

Geef een reactie

