zoveel liefde…

Weetje 2 weken geleden zat ik er helemaal doorheen en wist ik echt niet meer hoe nu verder. Ergens weet ik dat nog steeds niet en vraag ik me af hoe nu verder. Maar ondanks dat, ben ik zo verbaasd over alle lieve berichtjes,mailtjes,krabbeltje,kaartjes,smsjes ik heb gekregen van iedereen. Van sommige mensen had ik meer verwacht, van sommige niets maar van de meeste had ik dit niet eens verwacht. Ben iedereen die me zo probeert te helpen echt dankbaar. Heb gevoel dat ik dit niet eens verdien.

Woensdag mijn lieve mentor ook nog een mailtje gestuurd om der te bedanken voor alles met als antwoord deze lieve reactie :

Hai lieve meid,

Ik wens je heel veel rust en succes toe! Lekker tot jezelf komen en weer van het leven gaan genieten. OK?
En laat nog eens horen hoe het met je gaat.
Gr.
Joke

Het raakt me echt…. net zoals alle andere lieve dingen van iedereen me raken !! Als al deze lieve mensen niet om me heen had, had ik het echt niet allemaal vol gehouden.

3 gedachtes over “zoveel liefde…

  1. Hey meid,

    Zeker verdien je dat wel!! Dat weet ik wel zeker, en blijkt ook wel…anders leefde niet iedereen zo met je mee!!
    Nogmaals, als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag!!
    Tot snel! Liefs xxx van mij

Geef een reactie

