Kooptip : Knorr Ovengeheim Provencaalse Aardappelgratin

Al echt een hele tijd staat dit pakje in mijn kast…. je kon een hele tijd geleden namelijk een gratis pakje aanvragen op de website van knorr en dat dit ik dus. Al vaker stond ik er mee in mijn handen maar trok het me niet zo om dit te maken. Van de week ben ik bij collegaatje gaan eten en toen maakte we het gerecht Knorr Ovengeheim Tomaat-Mozzarella. Dit leek me ook al niet zo lekker maar dat was het dus wel ! Echt onwijs lekker gegeten…. dus zo dacht ik vandaag laat ik deze ook maar gewoon keer maken misschien is wel heel lekker ! En het is zeker een aanrader. Wil je een keertje eens iets anders en toch gezond eten dan vind ik dit wel een aanrader… er zitten onwijs veel groeten in het gerecht en het is onwijs simpel…

Je zet een pan met water op en brengt dit aan de kook… in de tussentijd schil je de aardappels en doet deze in de pan. Terwijl de aardappels langzaam gaar koken schil je de groenten… Ik heb er een paprika, courgette en in plaats van de aubergine heb ik er Champions in gedaan. Als je dit in stukjes hebt gesneden zet je de oven alvast aan (op 180 graden). Je zet een pad op het vuur en bakt de kip tot die gaar is. Je doet de groenten erbij en laat dit rustig mee bakken. Intussen giet je de aardappels af en snijd de aardappels in schijfjes.

De groenten en kip zijn inmiddels wel goed en je pak 350 ml water en doet het pakje saus bij de kip en groenten. Je laat dit even doorkoken en doet de aardappel schijfjes erbij. Intussen vet je even de ovenschaal in en doet de inhoud erin. vervolgens doe je er geraspte kaas overheen en zet het 45 minuten in de oven.
Ik vond het een onwijs lekker gerecht en een echte aanrader (A).

Een gedachte over “Kooptip : Knorr Ovengeheim Provencaalse Aardappelgratin

Geef een reactie

