Spannend !

Ik kan er niks aan doen… maar ik ben best wel zenuwachtig voor morgen… dan heb ik mijn eerste werkdag bij mijn andere werk. Ik mag gewoon blijven bij mijn lieve werk maar omdat dit een ijssalon is en ik daar niet zoveel uur kan maken in de winter.. zeker nu ik ben gestopt met school heeft mijn baas ook een andere plek geregeld. Vorige week ook op gesprek geweest en als alles goed gaat zou ik daar minimaal 20 uur kunnen draaien in een week. Dit zou echt super zijn.

Maargoed morgen is dus mijn eerste echt werk dagje daar en ik vind het onwijs spannend. Er hangen zoveel dingen vanaf. Natuurlijk kan ik ander werk zoeken als het niks word maar ik hoop zo dat dit wel iets word. Ik hoop dat ze te vrede zijn en alles gewoon goed gaat. Duimen jullie voor me ?? Ik zal morgen schijven hoe het gegaan is !

Een gedachte over “Spannend !

Geef een reactie

