Ziek…

Nee, ik ben niet ziek… gelukkig niet en hoop ook niet dat dit gaat gebeuren want helemaal fit ben ik niet… Heb zo geen energie om ook maar iets te doen. Vandaag werd ik ook gewoon pas om 12 uur wakker en dat kwam doordat ik wakker werd gebeld door jawel stage :|… Hoop dat dit het laatste telefoontje is wat ik van ze krijg. Nu was het weer iemand anders om te vragen of ik nog kwam… want mijn stagebegeleider was er niet meer geweest blablabla.

Mijn ouders zouden vandaag langskomen… ergens had ik me er wel op verheugd ff afleiding enz. Maar helaas ze komen dus niet… Vanmorgen kreeg ik al vroeg een smsje dat mijn moeder weer ziek was. Het maakt me echt zorgen.. Tegenwoordig komt het minstens 2 keer per maand voor dat ze dood ziek in bed ligt…. Denk deze maand nog wel vaker dan 2 keer. Na een dag of 2 gaat het dan wel weer maar het is echt niet gezond. Ze ligt dan echt ziek in bed.. Overgeven,koorts enz. Het maakt me echt zorgen… het kan dat je dit wel eens hebt maar echt niet zo vaak :s. Misschien dat het iets met de medicijnen heeft te maken wat ze allemaal moet nemen ik weet het niet. Eigenwijs als ze is gaat ze natuurlijk niet naar de dokter maar ik maak me er echt zorgen over :(.

2 gedachtes over “Ziek…

  1. Hoop voor je dat dat het laatste bericht was van stage, en het nu echt duidelijk voor ze is dat je niet meer komt!!

    Minder van je moeder.. als zo blijft zou toch eens naar de dokter gaan idd..

Geef een reactie

