Lifehouse :D

Vandaag is het zover… ik vertrek over een paar minuten richting Tilburg… Nog even langs het werk wat papieren afgeven enz en dan de trein nemen richting Tilburg. Toen ik op internet las dat Lifehouse naar Nederland kwam wou ik daar zo graag heen. Verschillende mensen mee gevraagd maar niemand kon of wilde er heen. Toen zou ik dan eindelijk met Jacolien gaan… het werd steeds maar uitgesteld om kaartjes te bestellen en uiteindelijk liet ze ook afweten. Ik baalde enorm want ik wilde er zo graag heen en een kaartje was maar 18 euro. Ongeveer een week geleden leerde ik via internet een meisje kennen wat er ook heen ging. Ze ging ook alleen en ik vertelde dat er ook onwijs graag heen wilde maar niemand mee kon. Nu hebben we dus besloten om samen te gaan…

Later wilde ook nog een ander meisje mee dus nu ga ik met 2 andere meiden… vind wel beetje spannend om er met mensen heen te gaan die ik alleen via internet ken maar goed mocht het echt verschrikkelijk zijn kan altijd nog alleen gaan haha. We hebben iets verder dan de 013 afgesproken dus het komt helemaal goed. Ik heb er zin in !! En ben erg benieuwd naar het concert. Een verslagje komt natuurlijk nog online.

Een gedachte over “Lifehouse :D

Geef een reactie

