Verslagje Lifehouse 013 Tilburg

Zoals ik gister in mijn logje al vertelde ben ik gisteravond naar het concert van Lifehouse in de 013 in Tilburg geweest. Rond 6 uur nam ik de trein in Eindhoven en werd toen al gebeld door het meisje waar ik mee had afgesproken, ze had haar ticket thuis laten liggen dus die moest ze opnieuw thuis gaan halen. Ze was dus later maar er zouden nog 4 andere mensen komen waar ze via internet mee had afgesproken. Oke dacht ik… dat gaat me echt wat worden. Het waren allemaal mensen die alleen naar het concert gingen en we hadden dus met z’n alle afgesproken. Ik dacht echt dit word verschrikkelijk… zijn allemaal mensen zonder vrienden ofzo haha.

Niks was minder waar…. toen aankwam op de plaats waar we hadden afgesproken stond er al 1 meisje alleen te wachten… ik d8 zal ze er bij horen… uiteindelijk der aangesproken en idd ze stond op ‘ons’ te wachten. Gelijk gezellig aan kletsen en al snel bleek dat we best wel de zelfde interesses hadden ! Onwijs leuk. Niet veel later kwam ook het andere meisje waar ik al eerder mee gebeld. Een onwijs spontane meid, wat me wel ergens bekend van voor kwam maar geen idee verder. We konden gelijk naar binnen lopen en het was eigenlijk nog helemaal niet zo druk… en mooi plaatsje gezocht in de zaal en gezellig staan kletsen over studies enz. Niet veel later belde ook nog een ander meisje op wat later zou komen. Dit was ook gelijk gezellig en het was net zo’n klein meisje als ik haha. Net voor het optreden begon kwam ook het laatste meisje erbij maar die heb dus niet zoveel gesproken omdat het optreden begon.

Wow wat was dat een geweldig optreden, alle geweldige en mooie nummers kwamen voorbij en wat een stem heeft die zanger.. het was echt wel live gezongen maar het was net alsof ik thuis een cd zat te luisteren. Een onwijs leuk optreden waarbij de band zelfs keuzes aan het publiek gaf welk nummer ze moesten spelen. Tijdens het optreden heb echt wat keren kippenvel gekregen ! Na het optreden deden ze ook nog signeren, hier had best graag bij willen zijn mja dan zou mijn laatste bus nemen dus besloten daar niet heen te gaan. Met ander meisje nog naar de trein gelopen waar we ieder netjes onze trein haalde. Ik heb echt een onwijs leuke avond gehad, en ook nog eens onwijs leuke mensen leren kennen… of ze ooit nog eens zie weet ik niet haha maar het was zeker voor herhaling vatbaar !

Geef een reactie

