Werken…

De afgelopen week is er onwijs veel gebeurd, het lijkt eigenlijk nog pas gister dat ik de knoop heb door gehakt. Eigenlijk besef ik het nog steeds niet. De afgelopen ander halve week voel ik me ondanks dat wel een stuk beter. Rustiger voel ik me. De afgelopen dagen heb ik ontzettend veel geslapen. Maar ik merk dat mijn lichaam weer een beetje in het normale ritme te komen. Wel slaap ik nog onwijs lang als daar de mogelijkheid voor is maar ik merk dat weer wat beter gaat. Na een dagje werken ben ik minder moe, heb ik niet meer zo’n last van mijn spieren,voeten enz. Natuurlijk merk ik het wel als het onwijs druk is geweest, maar weer op de normalere manier.

De komende week heb niet echt tijd om tot rust te komen want ik ben alleen maar zaterdag vrij, tijdens het personeels uitje. Daar heb ik opzich wel zin in… vind het erg jammer dat er een aantal collegaatjes niet mee gaan omdat ze andere verplichtingen hebben of omdat ze zijn vertrokken naar het buitenland. Naast dit collegaatje ga ik ook over ongeveer 2 weken 3 maanden afscheid nemen van Carlijn. Ze zal dan naar Afrika gaan voor der stage. Zal wel stil worden zo op het werk maar ik hoop dat ze een mooie tijd tegen moet gaan. We gaan met het personeelsfeest een moord diner doen. Heb nog geen idee wat ik er van moet verwachten maar ik ben erg benieuwd. Daarna gaan we nog op stap maar aangezien dit niet mijn ding is en ik de volgende dag al om 7 uur moet openen sla ik dit denk ik over. Al is er nu al discussie over… omdat ze willen dat mee ga.

Verder dan werken heb niet echt andere plannen deze week. Maar toch voel ik me een stuk rustiger 🙂 en denk dat dat het aller belangrijkste is !

Geef een reactie

