Nieuwe week, nieuwe kansen…

Het is weer maandag en dat betekend een nieuwe en frisse start van de week… Niet echt een bijzonder weekend gehad aangezien ik alleen maar gewerkt heb. Ondanks dat kijk ik er niet vervelend tegen aan ofzo. Gisteravond laat kreeg ik opeens een mailtje van een klasgenootje van mij :

Hoi Bianca,
Met de terugkomdag vertelde je dat je een kut stage had. Bij Imagro zoeken ze nog een hardwerkende stagiaire. Dus als je nog beschikbaar bent laat het me dan dat effen snel weten!
Groetjes, Lars

De terugkomdag was vorig jaar,dus ik denk niet dat hij weet dat ik ook nog x van stage ben gewisseld, en inmiddels ben gestopt… toch raakt het mailtje me wel ! Ik weet dat de plek waar hij stage loopt word gezien als 1 van de beste bedrijven van Nederland op mediagebied. Als niet zo snel de beslissing had gemaakt was hier misschien wel naartoe gegaan. Toch denk ik dat de rust in mijn leven ook wel goed is. Ik merk dat ik me beter voel, en deze stage is volgens mij nog langer reizen dan naar Den Bosch elke dag dus of deze stage me de rust had gegeven die nodig had weet ik niet.

Ik ga het proberen los te laten en er deze week weer hard tegen aan !! Er staan heel wat werkdagen voor me klaar dus te vervelen hoef ik me zeker niet !!

Geef een reactie

