Geweldige actie voor afgestudeerde/gestopte studenten.

Over inmiddels 3 dagen is geen ov meer hebben een feit. Wat zal ik dit toch onwijs gaan missen… Het gratis reizen door de week en in de weekenden met 40% korting. De afgelopen jaren heb ik hier leuke dingen mee gedaan haha. Volgende week wilde ik dan ook naar de ns gaan om opnieuw een kortingskaart aan te vragen zodat ik na 9 uur en in het weekend alsnog met 40% korting kan reizen ! Maar toevallig kreeg ik vandaag een mailtje van een vriendin… Of ik die kaart nog niet gratis had aangevraagd.

Ik wist van niks dus ik ging het even opzoeken op internet en inderdaad ns heeft een onwijs leuke actie… misschien voor sommige al oud nieuws maar ik vind het geweldig.

Je bent klaar of gestopt met je studie. Van je studentenreisproduct kun je geen gebruik meer maken. Niet meer gratis reizen met de trein in je vrij reizen periode. Ook de 40% korting buiten je vrij reizen periode komt te vervallen. Dat valt tegen! Nu hebben wij een mooi cadeau voor je: nog een heel jaar lang voordelige treinreizen maken!
Helemaal gratis ontvang je:

  • Een Voordeelurenabonnement t.w.v. € 55 (een jaar lang 40% korting op al je treinreizen na 9.00 ’s ochtends)
  • Twee gratis Dagkaarten (twee dagen naar keuze 2e klas reizen in de voordeeluren)

Ik heb er gelijk 1 aangevraagd en als het goed is ontvang ik over 14 dagen er 1 in mijn brievenbus :D…. Wil jij ook gebruik maken van deze geweldige actie ? Bekijk dan hier de voorwaarden en hoe je de ns kaart gratis kan aanvragen !

Een gedachte over “Geweldige actie voor afgestudeerde/gestopte studenten.

Geef een reactie

