Thuis !

De laatste dagen niet meer zoveel geblogd.. eigenlijk niet om een bijzondere reden meer omdat mijn dagen er een beetje het zelfde uitzien en vooral werken is. Vandaag toch een onwijs fijn dagje gehad… Na een hopeloze nacht t hebben gehad stond ik om half 5 naast mijn bed. Heel de nacht bijna geen oog dicht gedaan… het was mijn 3de werkdag bij mijn nieuwe werk en mijn eerste te vroege 😦 openingsdienst. Ik kon al slecht in slaap komen en eigenlijk heb amper geslapen… altijd spannend zoiets en bang zijn dat jeje verslaapt je kent het wel. Met als gevolg dat ik al om 4 uur vannacht gtst zat te kijken en al voor mijn wekker om half 5 naast mijn bed stond.

Verder wel alles goed gegaan… gelukkig was het droog vanmorgen :D… en was ik rond 05.50 op het werk.. niet veel later kwam het meisje die me alles zou leren er al aan en hebben we samen dingen klaar gezet en heeft ze me alles uitgelegd enz. Op paar dingen die fout gingen ging het volgens mij wel oke. Ook een paar x alleen gestaan en zelfs al vracht gehaald… het meisje kon de lichtknop niet vinden in het magazijn. Aangezien ik die wel wist te zitten heb ik de dingen gehaald.

Om 10 uur was ik al klaar en ging ik richting limburg naar mijn ouders…In de trein nam de vermoeidheid al toe en merkte ik dat ik veel te weinig geslapen had. Mijn laatste dagje ov was in gegaan dus ik wilde wel graag daar nog even gebruik van maken… Bij mijn ouders thuis wat zitten kletsen en wat gegeten en rond 1 uur vielen mijn ogen letterlijk dicht aha. Toen toch maar besloten even op bed te gaan liggen…. Het blijft raar als ik thuis in mijn oude kamer ga liggen. Op een ander bed, wat verplaatsingen en meubels die nu bij me thuis staan na is alles nog hetzelfde en als ik daar binnen kom voel ik me nog steeds helemaal ‘thuis’. De posters,de foto’s het geweldige uitzicht vanuit mijn raam *zie foto* enz soms mis ik het wel eens dat gevoel van mijn geweldige kamertje. Gelijk als een blok in slaap gevallen en tegen 15.15 toch maar op gestaan. Wel gelijk een stuk fitter dan 2 uur eerder haha.

Toen ben ik nog even op bezoek gegaan bij mijn oma en daar even zitten kletsen, toen Michelle gesmst en gevraagd of ze nog wat wilde doen die avond. Wat afgesproken en uiteindelijk nog een onwijs gezellige avond gehad. We zijn samen wat gaan eten bij de griek !! Had ik al onwijs lang niet meer gehad en het was echt heerlijk :D… nu ben ik thuis en merk ik nog steeds de vermoeidheid van vandaag en natuurlijk de afgelopen dagen… ik ga dus mijn bedje maar weer eens opzoeken.

Een gedachte over “Thuis !

  1. ha meid,

    Ik vond het echt leuk gisteren, toch nog een onverwachts bezoekje van je!! 😀
    Leuk!!!
    Was ook gezellig! Alleen zoals je merkte was ook ik erg moe.. :$ lag om half 10 in bed.

    xxxx

Geef een reactie

