Moorddinner

Gister een onwijs leuk dagje gehad. Eerst moest ik om 1 uur werken… en in het begin was het lekker rustig maar na de middag werd het echt onwijs druk…. niet zo druk als vrijdag maar goed we hebben constant moeten werken. En na het werken wat deze week al gedaan heb was ik dus behoorlijk moe. Rond 6 uur snel omgekleed… en toen gingen we met z’n alle door want eindelijk was het zover we gingen een team uitje doen :D.

We namen de bus naar het van der valk hotel in Eindhoven, melde onwijs aan de receptie en konden toen door lopen naar een apart gereserveerde ruimte voor ons. We gingen hier een moorddinner spelen… en de bordjes van onze personages stonden al op tafel.  Ik was Bruce Ranson en jawel ik was een rijke man en de eigenaar van het eiland… waar ik alle gasten had uitgenodigd en helaas ook de moorden werden gepleegd. Ik was verdachte omdat mijn vrouw me die avond had betrapt toen ik met de 2 modellen die vermoord waren was vreemd gegaan. Maar ik ben een goed mens had had de moord natuurlijk niet gepleegd (A). We speelde 3 rondes en elke ronde vertelde we weer een nieuw verhaal in onze personage rol.

Tussendoor kregen we eten… dit vond ik persoonlijk niet zo’n succes… als voorgerecht kregen we een kip of garnalen cocktail waar ik koos voor de kip… dit was wel lekker. Hierna kon je het hoofdgerecht kiezen… zalm of een varkenshaasje. Laat ik beide niet lekker vinden (ik was niet de enige). Uiteindelijk toch maar gekozen voor het varkenshaasje… op het bord zag het er wel lekker uit maar het was toch niet helemaal mijn ding. En als toetje kregen we een ijsje met een korst er om heen… dit vond echt smerig.. Mja ben ook een moeilijke eter ik weet het. Al met al wel een onwijs leuke en gezellige avond gehad. Na afloop gingen de meeste nog stappen maar aangezien ik de volgende morgen alweer om 05.45 mijn bed uit moest om te werken ben ik niet mee gegaan !!

2 gedachtes over “Moorddinner

Geef een reactie

