Dierendag !

Vandaag is het natuurlijk dierendag… ik weet zeker dat een heleboel mensen het stiekem gewoon vergeten zijn :P. Maar ik ben vandaag extra lief geweest voor mijn Wizzel. Toen ik thuis kwam om half 11 leek die nog wat versuft (net als ik :P)… van het vroege opstaan van vanmorgen haha. Maar na het boodschappen doen heb ik lekkere ham voor mijn schatje mee genomen (dit vind die helemaal geweldig)… en heeft die een blikje Tonijn delicious gekregen. Als ze dit te eten krijgt is ze helemaal door het dolle heen. Omdat Wizzel helaas aangepaste voeding moet krijgen kan ze helaas niet zovaak iets anders eten. Maar soms geef ik toch eens iets lekkers. En natuurlijk zeker vandaag op dierendag.

Ook hebben we vanmiddag gespeeld haha…. echt geweldig hoe Wizzel dan altijd doet…. ik heb er een filmpje van gemaakt (A)…. en check bij het kijken die ogen haha… is zo grappig eerst zijn die pupillen gewoon kleine streepjes en opeens worden het grote ronde bollen :P. Eerlijk is eerlijk is kan me geen leven meer voor stellen zonder mijn viervoeter ;).

Een gedachte over “Dierendag !

Geef een reactie

