Weekend !

Ondanks dat ik het hele weekend heb moeten werken heb ik een fijn weekend gehad ! Zoals ik gister al schreef had ik afgelopen zaterdag bedrijfsuitje en dit was onwijs leuk en gezellig. De dag erna ging helaas mijn wekkertje al om 05.45 en dat was behoorlijk vroeg na weinig/ en slecht te hebben geslapen. Ondanks dat voelde ik me toch ‘fit’. Eerst gewerkt en om 11 uur was ik al klaar… Het was echter een zooitje bij mijn andere werk…. Den Bosch had daar zaterdagavond gesloten omdat wij natuurlijk teamuitje hadden. Die sukkel had de sleutel mee naar huis genomen en bah wat was het er smerig. Vraag me af of ze uberaub wel iets gepoetst hebben.

Ik ben dus nog maar even bij gesprongen… heb mee geholpen alles klaar te zetten,vracht gehaald en een uur later dan normaal waren we open…Gelukkig reserve sleutels kunnen regelen anders waren we niet eens open geweest. Rond half 1 liep ik weg bij mijn werk en besloot ik naar de stad te gaan…Het was koopzondag en daar had echt zin in. Het weertje was echt heerlijk en besloot er van te genieten. Eerst bij de bijenkorf gegaan…. daar waren de 3 dwaze dagen bezig… pff was echt een gekkenhuis daar. Mensen trokken haast de kleren uit je handen haha. Had daar dan ook snel gezien alleen op de boeken afdeling heb ik kei lang rond gelopen… kwam opeens allemaal boeken tegen die me kei leuk leken. Na onwijs lang twijfelen over een aantal boeken heb er uiteindelijk 1 gekocht. Wilde er stuk of 4 maar ik dacht waarom allemaal tegelijk komen want lees ze toch niet gelijk. En misschien zijn ze tegen die tijd weer goedkoper. Uiteindelijk alleen het boek misleid gekocht. Dit leek me een onwijs interessant boek en was slecht 8,95.

Merel is vijftien jaar als ze via een vriendinnetje de
26–jarige Mike ontmoet. Vanaf het eerste moment is
er een bepaalde aantrekkingskracht, en er ontstaat
een bijzondere vriendschap. Als er thuis echter
alleen maar ruzie is en de schoolresultaten van Merel
steeds slechter worden, besluiten Merels moeder en
stiefvader om haar in een internaat te plaatsen. De
vriendschap tussen Mike en Merel wordt daardoor
steeds hechter, en de twee worden verliefd. Merel is
helemaal in de wolken door het geweldige gevoel dat
Mike haar geeft. Eindelijk is er iemand die haar
belangrijk vindt en van haar houdt…
Misleid is een aangrijpend verslag van een meisje
dat langzaam verstrikt raakt in het web van een
zogenaamde loverboy. Merel heeft op tijd kunnen
ontsnappen, en wil met dit boek andere jonge
vrouwen waarschuwen.

Op moment ben ik nog een ander boek aan lezen maar daarna ga aan deze beginnen ben onwijs benieuwd :)…. verder heb nog heel wat winkeltjes bezocht en overal lekker rond geneusd… Heb echt te veel leuke dingen gezien maar me toch goed weten in te houden.

Naast het boek heb ik alleen een nieuwe zwarte broek gekocht…. als ik er aan denk word ik alweer geïrriteerd. Maar mijn zwarte broek wat ik had was natuurlijk helemaal verpruts omdat er gloor op is gekomen op mijn stage :@ tijden het poetsen van de wc’s… er zaten daardoor allemaal roze plekjes in. Voor werk kan nog wel eens aantrekken maar verder ziet er natuurlijk niet uit. Gister kwam dus gewoon een nette/simpele zwarte broek tegen bij de vera moda voor 29,95. Hem gepast en hij zat mooi en heb em dus mee genomen ! Ik draag onwijs vaak een zwarte broek dus miste hem al echt. Dit is em :

Niet bijzonder ofzo… gewoon een zwarte broek ;)… na het shoppen nog een heerlijke ijskoffie gehaald… (of wat vind ik deze dingen toch geweldig en dat terwijl ik geen gewone koffie lust). Daarna met mijn fietsje naar huis gegaan en thuis lekker bank gehangen enz. Een heerlijk dagje gehad :).

Een gedachte over “Weekend !

Geef een reactie

