Nieuwe laarsjes ??

Al enige tijd ben ik opzoek naar nieuwe laarsjes omdat die wat ik nu heb het langzaam toch wel hebben gehad… die moeten bij mij aan een heleboel eisen voldoen aangezien ik onwijs moeilijke voeten heb en ook nog eens dikke kuiten. Gister ben ik alle schoenwinkels af gegaan en het oog viel me op onderstaande laarzen… Er zit GEEN hak onder en je kan ze los maken met een knipper… En er dus makkelijk een broek in dragen. Thuis heb ik soort gelijke laarzen staan waar ik destijds helemaal verliefd op was maar helaas… zit daar een mega hak onder en kan ik er dus alles behalve goed op lopen. Sterker nog ik loop er nooit op :P.

Maar toch twijfel ik er over 😛 passen deze schoenen wel bij mij en is de voorpunt niet raar ? Wat vinden jullie ervan ?
Misschien zitten ze trouwens wel helemaal niet lekker haha want ik heb ze niet eens gepast :P.

3 gedachtes over “Nieuwe laarsjes ??

Geef een reactie

