ov chipkaart :@

Pff ik word er schijt ziek van die klote ov chipkaart… toen stopte met school ben ik naar de ib groep gegaan en alles heb ik stop laten zetten. De ov chipkaart moest je echter per telefoon stop zetten, dit heb ik gelijk de zelfde dag nog gedaan. Aan de telefoon zeiden ze toen (het is zo’n bandje) dat je vanaf die dag voor het laatst met je chipkaart kon reizen, in het boekje stond echter weer iets anders vanaf het begin van de nieuwe maand (1 okt dus).

Vervolgens ging ik netjes met de fiets naar mijn werk en toen ik weer een sluit had op mijn werk en ik het niet prettig vind om met de fiets zo laat te gaan nam ik weer de bus. Ik checkte gewoon netjes in zoals altijd (er stond nog genoeg geld op)… Toen ik uit checkte zag ik tot mijn verbazing dat er WEER geen geld werd afgehouden. Ik begon me er toch een beetje zorgen over te maken. Op de terug weg dus maar voor de zekerheid een dagkaartje gekocht maar ik dacht misschien zetten ze em dan pas stop vanaf 16 okt omdat het dan een maand geleden is dat ik ben gestopt (en aangezien ik vorige maand ook nog studiegeld kreeg). Uiteindelijk vandaag dus nog eens naar dat nummer gebelt… ik d8 misschien kan je gegevens ofzo opvragen. Krijg weer het zelfde bandje weer alle gegevens door gegeven, en wat denk je krijg weer het zelfde te horen u ov chipkaart is vanaf vandaag stop gezet :|.

Dat was die al ?? Hallow zie gewoon alweer aan komen he die afzetters bij de ib groep, in het boekje staat dat je per kwartaal in een maand 68 euro moet betalen… zie al aankomen dat ze dadelijk gaan zeggen dat ik die moet dokken want ik kan natuurlijk NIKS bewijzen dat al eerder heb stop gezet. Heb nu echt geen idee wat moet doen met dat ding.

Geef een reactie

