mijn dag deel 2 :P…

Na mijn frustraties die ik had al eerder deze dag, en het me van mijn ov chipkaart echt niet lekker zat, heb ik mijn spullen maar gepakt en me aangekleed en ben ik richting stad gegaan om WEER langs de ib groep te gaan (ofja tegenwoordig heet het anders maar goed.)… Gelukkig was het er niet druk, al baalde ik daar ook weer van want daardoor was veel te vroeg op mijn werk. Ik baalde zo dat opeens vroeg ,vroeg de deur uit moest en me moest haasten.

Nou ik was dus gelijk aan de beurt bij de ib groep mijn hele verhaal over de chipkaart gedaan, n ze gingen het na kijken in de computer, Ik was GELUKKIG per 16 sept netjes afgemeld en er was dus niks aan de hand. De fout zou dan liggen bij het bedrijf wat het product stop moest zetten. Als dit langer duurder dan de bedoeling was had ik gewoon ‘geluk’ en zaten hier verder geen boetes of wat aan verbonden (een meevaller dus).

Nu hoopte ik dat ik morgen gratis naar Breda kon reizen, maar volgens mij gaat dit niet meer lukken, zoals ik al eerder zei heb vandaag opnieuw gebeld om opnieuw stop te zetten, en wederom werd er gezegd dat dit de laatste dag was dat ik er mee kon reizen, toen ik vandaag uit stapte in de bus en ik checkte uit kwam er opeens een ander piepje n verscheen er een andere tekst dan anders, na het uitchecken…. weet niet wat maar ik denk dus dat er kwam te staan dat dit mijn laatste dag was ofzo. Beetje jammer had graag nog dagje kunnen reizen (A) maar goed zie het morgen wel als ik in de bus stap en anders koop gewoon kaartje.

Geef een reactie

