Vandaag

Vandaag een fijne dag gehad, mijn enige vrije dag van de week zit er alweer bijna op en ik heb ergens het gevoel dat hij nog moet beginnen ! Maar ondanks dat heb ik wel een fijne dag gehad ! Eerst uitgeslapen en rond half 1de bus genomen richting Station. Daar een Swirl gehaald want daar had ik zo onwijs veel zin in. Toen de trein richting Breda gepakt waar Eef al op me stond te wachten toen ik aankwam.

Was blij om der te zien… het leek alweer zolang geleden en de afgelopen tijd me veel zorgen gemaakt ! We zijn eerst de stad in gegaan. Eigenlijk hadden we te weinig tijd maar alsnog heb ik een leuke sjaal gekocht (zie foto)… Daarna richting de afspraak van eef gegaan waar ze tegenop zag en ik dus mee ging. Daar gewacht en heb ik me verdiept in mijn geweldige boek wat ik aan het lezen was. Toen samen boodschapjes gedaan en een hapje gaan eten bij de beer.

We zouden eigenlijk naar de film gaan maar omdat eef de dag erna weer vroeg moest werken dit uiteindelijk niet gedaan. Ook kreeg ik nog een lief cadeautje uit het geweldige NY. Ik kan zo geraakt zijn als iemand iets voor me koopt… dat iemand aan mij denkt als ik er niet ben ! De sleutelhanger zit aan de sleutels, de boekenlegger in mijn boek en het naambordje hangt op mijn prikbord (L). Al met al een leuke dag gehad en ik vind het jammer dat hij alweer bijna voorbij is :(… morgen werken tot maandag wanneer ik weer een dagje vrij ben :).

Een gedachte over “Vandaag

Geef een reactie

