Nieuwe week :).

Straks nog even een paar uurtjes doorbijten op het werk en dan zit de week er alweer op. Ik kijk onwijs uit naar volgende week ! Het voelt haast aan als ‘bijna’ vakantie. Ik heb de afgelopen 3/4 weken enorm veel gewerkt met 1 dagje vrij per week of helemaal geen dag. En volgende week zal anders zijn. Morgen ben ik gelijk een dagje vrij en ga ik s’avonds naar Kane. Al onwijs veel zin in. Dat kaartje heb ik gekocht nadat ik vond dat ik zelf wat leuks had verdiend na alle moeilijke keuzes enz die ik afgelopen tijd heb gemaakt.

Dan moet ik dinsdagavond weer werken en woensdag ochtend gelijk weer een open dienst draaien. Dit zal wel zwaar zijn omdat ik dan een sluit en open dienst heb wat dus weinig slaap betekend. Maar het betekend wel dat ik woensdag om 10 uur al weer klaar ben met werken en tot maar liefst zaterdag 14.00 uur vrij ben ! Een mini vakantie dus haha. Heb er onwijs veel zin. Donderdagavond staat er gelijk weer een concert op de planning namelijk het optreden van Di-rect. Dit heb ik nog gekregen voor mijn verjaardag van vorig jaar. Een weekje vol met leuke dingen dus :D. Ik ga er van genieten …. omdat het kan en omdat ik het verdiend heb na het vele werken !

Een gedachte over “Nieuwe week :).

Geef een reactie

