‘weekend’

mijn verlaatte weekend is vandaag om 18.30 in gegaan ! Eigenlijk moest ik vandaag tot 9 uur werken maar het was dood op het werk en vooral erg saai. Toen ik aankwam ging mijn andere collega naar huis en moest ik het vervolgens 3 uur alleen doen. Het was saai,koud en de tijd kroop voorbij. Gelukkig had ik mijn boek mee genomen zodat ik wel lekker wat kon lezen. Rond half 5 werd ik overspoeld door misselijkheid. Ik dacht al gelijk dat het kwam door het feit dat ik die dag te weinig had gegeten. Ben ik natuurlijk zelf schuld…. maar ik had eerst uitgeslapen, toen gedoucht enz en vervolgens had ik 2 boterhammen met aardbeien gemaakt.

Toen ik die dus aan eten was had ik opeens totaal geen honger of zin er in en na ander halve boterham ben dus gestopt met eten… vervolgens heb ik niks meer gegeten… had ook geen honger ofzo. Tot ik dus op het werk kwam en mijn collega nog even wat te eten ging halen en dit gezellig bij mij kwam opeten. Ik kreeg opeens ook onwijze honger en bedacht me dat ook best weinig had gegeten. Mja die collega ging naar huis en na een uur/anderhalf uur was gewoon misselijk joh. Ik heb van die dingen heel erg snel last ik te weinig eet…. ook hoofdpijn en duizeligheid kunnen dingen zijn waar last van kreeg. Mijn tas eens doorzocht maar daar zat niks in. Uiteindelijk dus maar een wafel warm gemaakt want tja er was niks anders. Om 18.00 uur kwam dan eindelijk mijn collega en tja toen kon ik eigenlijk al zowat gelijk naar huis.

Ergens baal ik er dan van dat 2,5 uur eerder naar huis moet, maar weetje vond het wel oke, had wel ff gehad met al dat werken en was wel toe een vrij avondje. Het had echter niet veel gescheeld of mijn vrije dag morgen was niet door gegaan. Toen ik aan werk was, kwam er opeens een collega van mijn andere werk of ik morgen een sluit kon draaien ! Zo vol als mijn hoofd zit moest daar ook nog diep over na denken want ging ik iets doen morgen ? Natuurlijk duh ik ging naar Kane, had haast vergeten. Mja toen gelijk de vraag of ik wel overdag kan, hmm tja als echt nodig is. Bij mezelf dacht ik al daar gaat mijn vrije dag… vervolgens hoorde ik niks meer dus ik d8 het zal wel geregeld zijn toen naar huis mocht nog even langs gegaan om te vragen of nu geregeld was, maar die collega was al naar huis.

Net een half uur geleden ging opeens mijn telefoon en ik d8 echt nee ik moet alsnog werken, en het had niet veel gescheeld of dat was ook zo, maar toen ging wederom de telefoon en het was idd mijn baas… ze wilde vragen of kon werken maar het was al geregeld. Pff ik ben er blij om, tuurlijk had ik weer ja gezegd als niet anders had gekund maar ik ben blij dat toch mijn verdiende dagje vrij morgen heb, want ik ben er best aan toe.

Geef een reactie

