Kane live in Eindhoven.


Gister ging ik zoals ik al eerder in een logje zei naar de theater tour van Kane in Eindhoven. Ik had geen idee wat ik van de show moest verwachten… ik zal ook eerlijk bekennen dat ik ik jarenlang niks had met Kane of Dinand. Tot het overlijden van Guusje. Ik ben altijd een enorme fan geweest van Guusje en het nummer Dreamer wat er destijds werd geschreven vond ik zo geweldig. Ik kreeg zo onwijs veel respect voor Dinand en hoorde opeens zoveel gevoel en emoties in hun nummers terug komen. Tijdens die periode ben ik al een x eerder naar een optreden van Kane geweest en dat vond toen al geweldig. Toen is eigenlijk een beetje weg gezakt tot ik ze van de zomer weer tijdens het Royal Beach concert live zag.Wederom werd ik enorm geraakt door de nummer en had ik keer op keer kippenvel.

Na lang twijfelen dus een kaartje gekocht voor de show van gister… bij binnenkomst baalde ik enorm van de plek… ik was nog nooit eerder in die zaal geweest en had geen idee hoe er uit zag. Ik zat op de 2de rij helemaal in een hoek en dacht dus echt dit is verschrikkelijk. Als ik bij een musical had gezeten was het dat ook want dan had ik de helft niet kunnen zien… uiteindelijk viel het wel mee want de band zat vooraan en daar had dus toch prima zicht op.

Ik heb genoten van de avond :D… van het begin tot het einde had ik weer kippenvel en ik ben natuurlijk niet bij de andere shows aanwezig dus ik weet niet wat ze daar vertellen, maar ik vind hun altijd zo oprecht overkomen ! Er werden nummers gespeeld die ze pas 1x eerder tijdens de tour hadden gedaan. 1 nummer raakte me enorm… dit werd gezongen voor een overleden vriend… je zag hoe het Dinand zelf raakte en hij hield het zelf niet helemaal droog. Ik vond het een enorm mooie show…. een echte aanrader en ergens had ik dit toch niet helemaal verwacht !

Een gedachte over “Kane live in Eindhoven.

Geef een reactie

