Shoplogje…

Vandaag was ik al om 10 uur klaar met werken en normaal gesproken ben ik als om 4.45 de wekker gaat echt dood… Nu begin ik het wel te merken maar vanmorgen braste ik van de energie en ik kreeg opeens onwijs veel zin om te shoppen !
Eerst d8 ik zal ik naar Utrecht gaan ? Eenmaal op de trein aan wachten verschenen er allemaal dingen van stortingen en de trein wat over 5 min zou komen kwam al niet… hmm in eerste instantie dacht ik ik wacht op de volgende… toen dacht ik hmm ik heb daar helemaal geen zin in. Dadelijk rijden er op de terug weg weer allemaal dingen niet moet weer om reizen enz daar had allemaal zo geen zin in. En besloot dus gewoon Eindhoven in te gaan.

Het begon al toen ik als eerste de h&m binnen liep.. ik zag gelijk onwijs leuke (hoe kan het ook anders :P) vesten hangen…. in weet ik hoeveel verschillende kleuren en designs… Normaal gesproken doe ik verstandig en denk ik als niks anders leuks meer zie kom terug om te passen… Vandaag dacht ik hmm laat ik het gewoon x passen. Ik snuffelde nog wat rond in de winkel tot ik bij uit uitverkooprek een shirtje zag hangen waar al tig keer mee in mijn hangen had gestaan en had gepast… en wat denk je nu nog maar 3 euro :D… gelijk gaan passen en toen zag ik opeens nog leuke armbandjes, een leuke broek en haar elastiekjes… alles gepast en alleen de broek viel uiteindelijk af 😐

Ik besloot ook nog even bij de vera moda naar binnen te gaan met de instelling hier alleen even rond te kijken want de laatste tijd hadden ze nooit wat leuks… hmm dit x dus wel. Ik zag allemaal leuke dingen en het liefst wou alles hebben wat leuk vond. Ik heb verschillende dingen gepast en uiteindelijk besloten alleen een dik vest te kopen een shirt wat te leuk vond… wilde eigenlijk geen shirtje want ja het word winter maar vond em zo schattig. Tja over het vest heb ik onwijs getwijfeld want ja altijd als ik ga winkelen en ik koop kleren koop altijd maar 1 ding en dat is een vest :P… mijn hele kleding kast bestaat zowat uit vesten haha. Deze lijkt een beetje op 1 wat vorig jaar heb gekocht en dit vest heb zowat heel de winter en nu nog steeds onwijs vaak aan…. heb wel besloten x een ander kleurtje te nemen ;).

Na dit allemaal te hebben gekocht vond ik het wel genoeg geweest…. maar wilde ik toch graag nog even naar die leuke laarsjes gaan kijken waar laatst over schreef…. omdat het korter is door een winkel te lopen waar ze verschillende merken verkopen dacht ik loop even snel daardoorheen…. ik was ook bijna buiten toen het ook me viel op bovenstaande broek… ow ik was gelijk verliefd… het was een heerlijk stofje, ik kan em in de winter en in de zomer aan… in de winter in laarzen en in de zomer als kuitbroek. Hij was nu 50% korting en besloot toch maar even te passen met als gevolg dat ik dus even later alsnog bij de kassa stond. Ben er wel onwijs blij mee… denk dat met de broek het aller blijste ben :D… Ben uiteindelijk ook nog naar die laarsjes wezen kijken haha maar dit werd em toch niet…. ze waren veel te smal voor mijn voet. Tis lang geleden dat ik zoveel heb geshopt voor mezelf :P.

 

Een gedachte over “Shoplogje…

Geef een reactie

