Vermoeid

Ik had gedacht dat ik na 2 dagen vrij te hebben gehad zou overstromen van nieuwe energie ! Ergens klopt dat, ik heb deze week echt zo’n leuke week gehad ! Maandag een topavond gehad bij Kane, donderdag zo’n fijne avond bij Di-rect en vrijdag avond een onwijs gezellig avond met Irma gehad (een oud klasgenootje). Samen zijn we vrijdag avond wat gaan drinken bij de 3 gezusters (dit vind echt zo’n leuke zaak)… dit is echt beetje mijn tentje in Eindhoven geworden. Ben hier al meerdere malen met verschillende mensen geweest. Hier hebben we wat gedronken en ook een hapje gegeten. Vervolgens zijn we nog even de stad in gegaan wat echt gezellig was.

Na 3 topdagen deze week dacht ik dat zou overstromen van energie, toch is dat niet zo…. ik ben juist doodmoe en heb geen energie om iets te doen. Ik weet denk ik wel waardoor het komt, van donderdag op vrijdag nacht heb veel te weinig geslapen en gister heb er een onwijs lange dienst gehad. Mijn lichaam moet nog erg wennen al het nieuwe ritme enz. Wel hoor ik van steeds meer mensen in mijn omgeving dat het lang geleden is dat ze me weer zo vrolijk, blij en gelukkig hebben gezien. Dat vind fijn om te horen en denk dat het ergens ook wel klopt. Ik voel me zoveel beter dan 2 maanden geleden. Toen zat mijn hoofd zo vol met hoe ik alles moest gaan doen ! Nu is dat allemaal weg en kan proberen te genieten :D.

2 gedachtes over “Vermoeid

  1. misschien is het nog even wennen allemaal dat je structuur zo veranderd is !! hoop dat je je snel wat minder vermoeid voelt meisje en hoop je snel te zien..!!

    Xx

  2. Hey meid,

    Dat gaat allemaal goed komen!! Tuurlijk moet je hieraan wennen..
    En ook het weer speelt een rol hoor, dat hebben nu heel veel mensen!!
    Heb zin in donderdag!:) Eindelijk weer eens bijkletsen.

Geef een reactie

