Dagje Weert

Vandaag was mijn enige vrije dagje deze week, wat nu al jammer vind dat die bijna voorbij is haha. Eigenlijk had ik morgen ook nog vrij, en ik dacht ach ja waarom niet toen ze me vroegen om te werken…. ik had toch geen plannen. Maar nu had ik het ook wel lekker gevonden morgen vrij te zijn mja maakt niet uit. Vandaag heb ik eerst lekker uit geslapen en rond half 1 ben ik richting het station gefietst. Om 1 uur de trein genomen en daar aangekomen stond Gina al op me te wachten. Ik vind Weert echt geen leuke stad mja Gina wilde hier graag afspreken. Eerst haar verjaardags kaartje gegeven, want we gingen haar b-day vieren.

Ik ken Gina al mijn hele leven en het blijft nog steeds raar als ze weer jarig is, afgelopen zondag is ze 21 geworden en dan voel me altijd weer ‘oud’ haha. In de stad eerst wat gaan drinken bij de V&D en gezellig bij gekletst want het was echt alweer veel te lang geleden. Toen zijn we wat winkeltjes gaan kijken, ondanks dat ik het geen leuke stad vind was het alsnog gezellig en heeft Gina 2 shirtjes en een broek gekocht en make-up. Ik heb het alleen gehouden op wcreiniger, eyeliner en paracetamol haha. Toen hebben we kei lang in de Bruna rond geneusd waar ik tegen het boek : Ik was pas dertien zag staan over een meisje wat 10 jaar heeft opgesloten gezeten bij een sekte. Ik had al vaker met het boek in mijn handen gestaan maar het was nu te koop voor de bespottelijke prijs van 2,50 waardoor ik het niet kon laten liggen.

Na het shoppen zijn we nog ergens wat gaan eten en toen weer richting het station gegaan. Leuk om eindelijk weer x met Gina te kunnen bij kletsen :). Op de terug weg nog ff snel wat boodschapjes gedaan en nu lig ik lekker in mijn bedje met kopje thee erbij :).

Een gedachte over “Dagje Weert

Geef een reactie

