Lasagne van Bertolli

Vorige week toen mijn mama op bezoek kwam had ze een maaltijd pakket bij zich van Bertolli…. ze vond dit er onwijs lekker uitzien en echt iets voor mij. Aangezien ik helemaal ben van pakketten en geregeld zelf lasange maak. Ik bedankte haar en was zelf ook onwijs benieuwd hierna. Het leek me zelf ook wel lekker.

Gister heb ik het dus getest, na mijn werk nog ff snel boodschappen gedaan en de dingen die ik nodig had gehaald. Savonds ben ik aan de slag gegaan met het pakket. En damn het was echt onwijs lekker. Wat ik erg fijn vind is dat er ook een witte kaas saus bij zit. Dit zit meestal bij lasange wat je in de winkel koopt. Als ik zelf lasange maak koop ik ook wel vaker deze saus voor erin omdat ik dat erg lekker vind. En dit pakket zit deze saus er dus ook bij jam jam.

De saus van de lasange vind ik ook echt heerlijk, het is geen saus die je met water tot een saus maakt, maar een dikke saus. Wat dus ook betekend dat je geen waterige lasange krijgt. De volgende x wil er wel wat groenten in doen, dit meeste ik wel een beetje maar ik vind het zeker een aanrader als je van lasange houd ;).

Geef een reactie

