They still alive.

Luister eens naar dit geweldige nummer (L)… en lees dan pas verder :P. De afgelopen 2 weken heb ik dit nummer echt zo onwijs vaak geluisterd. Ik vind het echt zo mooi, en het raakt me. Mensen die mij kennen die weten dat ik jaren lang na de stop van K-otic het bandje van Martijn ben blijven volgen. Nog tijdens K-otic ging ik naar een optreden van het bandje wat destijds de naam Taxe had. Destijds was ik nog een stuk jonger ik denk een jaar of 14/15 en gelijk sprak de muziek me aan.

Na de stop van K-otic bleef ik Taxe volgen, er volgde heel wat optredens… ik ging zowat naar alle optredens in de buurt maar ook verder weg. Ik leerde onwijs veel leuke en lieve mensen kennen en ik heb in die jaren zoveel leuke mensen mee gemaakt en gedaan. Het mooiste moment was denk ik toch wel het optreden in Paradiso waar we met een bus heen gingen. Wat waren de jongens trots dat ze in de grote zaal mochten spelen. Echt een tegekke ervaring. Vele optredens volgde en de band maakte in een korte tijd verschillende veranderingen mee. Ze gingen meerdere malen naar Amerika, brachten een cd en dvd uit na lang wachten en veranderde uiteindelijk in de nieuwe band naam : Van Gunn. Nog steeds kijk ik terug op een te gekke tijd.

Maar inmiddels zijn er veel dingen veranderd… Na een hele tijd dat de band in Amerika te zijn geweest kwam de band dan eindelijk nog een x naar Nederland op 9 november 2007.  De avond waar iedereen zo naar uit keek veranderde gelijk toen bekend werd dat dit het laatste optreden van 2 bandleden zou zijn. Ik vond het echt zo onwijs jammer maar goed het leven ging door en eigenlijk viel de band een beetje uit elkaar na de stop van de andere bandleden. Laatst verscheen er opeens een blogje op de hyves dat er eindelijk iets nieuws aan zat te komen. Tijdens dit laatste optreden van de band vertelde Boy al over de plannen van hem en Martijn om samen nummers te gaan opnemen.

Na bijna 3 jaar wachten, zijn er eindelijk daarvan nummers van te beluisteren waaronder die van hierboven. En wat denk je ? Ik weet weer gelijk waarom ik hun ooit zo geweldig vond. Ik vind hun muziek zo geweldig. Ik hoop dat ze het doorzetten en er meer van deze geweldige nummers gaan volgen. En ja ook hoop ik dat ze ook weer eens een bezoekje aan Nederland brengen, ik mis de gezelligheid en sfeer van de geweldige optredens destijds.

Wil je meer info en nummers beluisteren ? Kijk dan ook eens op :
http://www.martinporter.net/ of  http://www.boyaxe.com/

2 gedachtes over “They still alive.

Geef een reactie

