Sandy Dane : Live @ Helmond


Afgelopen zondag ben ik ondanks dat ik niet helemaal fit was samen met eef naar een optreden van Sandy Dane geweest in het theather in Helmond. Ik zal eerlijk bekennen dat ik niet echt wist wie Sandy Dane was maar toen ik werd mee gevraagd heb ik wat nummers geluisterd op youtube en ik vond het wel leuk klinken. Eerst zijn Eefje en ik nog even de stad in gegaan in Eindhoven en daarna zijn we door gegaan naar Helmond.

Daar aangekomen waren we verbaasd over hoe leuk het theater er uitzag ! Een erg gezellig sfeertje moet ik zeggen ! We kregen een gratis shotje, en aangezien ik nooit drink steeg me dit al gelijk naar het hoofd haha. Gelukkig trok het weg :P.
In de zaal lagen er heerlijke zitzakken waar we gelijk een plaatje veroverde bij het podium echt relaxed. De eerste set begon niet veel later en er werden nummers gespeeld van der debuut album maar ook covers. Vond het erg leuk en goed klinken. Daarna volgde er ook nog een pauze en volgde er een 2de set. Ik heb genoten van het optreden en was blij verrast. Na afloop nog even gaan kletsen en het album gekocht. Een leuke en spontane meid ! Als ze nog een x in de buurt staat ga zeker even langs heb een top avondje gehad !!

2 gedachtes over “Sandy Dane : Live @ Helmond

Geef een reactie

