De winter komt er aan…

Vandaag  ben ik heerlijk een dagje vrij, en als ik naar buiten kijk geniet ik hier stiekem toch wel van. Bah wat een weer is het vandaag. De bomen waaien alle kanten op en de bladeren vliegen door de lucht. Wizzel vind het tafereel geweldig en elke x denk ik dat hij haast door de raam vliegt. De regen tikt tegen het raam en al heel de middag staat het licht aan in mijn kamer omdat het er buiten zo grauw en grijs uit ziet. Ik kan er in de winter van genieten als ik buiten loop, de koude lucht voel en ik mezelf heb ingepakt in een dikke trui,sjaal,muts en winterjas. Maar van al die vieze nattigheid hou ik echt niet van.

Ik ben dus blij dat ik vandaag lekker een dagje niks heb, en lekker thuis kan zitten en kan kijken hoe hard het waait en regent buiten. Maar des ondanks word ik al niet vrolijk als ik denk aan morgen. Als het morgen ook zo’n weer is en met mijn fietsje naar het werk moet word niet echt vrolijk. Nu maar hopen dat die nattigheid van vandaag morgen heeft plaatsgemaakt voor alleen maar die frisse en koude lucht… al vrees ik het ergste.

2 gedachtes over “De winter komt er aan…

Geef een reactie

