De vampier verslaving.

Ja, ik hoor er ook bij… ik ben ook aangestoken met het vampier virus. Toen ik las over de film Twilight wist ik het zeker deze film MOET ik zien. De meningen in mijn omgeving waren verdeeld en niemand wilde met me mee naar de film. Ik dacht bij mezelf, als niemand de film wil zien zal het ook wel niet zo boeiend zijn. Maanden later zag ik hem in de winkel staan op dvd. Eigenlijk koop ik nooit dvd’s maar mijn nieuwsgierigheid won het en ik nam hem mee. Het duurde nog best lang voor ik de film daad werkelijk heb gekeken. Ik weet nog dat ik ziek in mijn bed lag toen ik het een goed moment vond de film een keer te kijken. Nadat ik de film heb gekeken was ik gelijk verliefd. Inmiddels heb ik alle boeken gelezen, de films te vaak gezien en ben ik al aan het aftellen dat de film esclips in de winkel ligt en het laatste deel in de bios draait !

Naast mijn heuse Twilight verslaving trok ook de reclame van net 5 me…. een tv serie over vampiers. Ik schreef het op een blaadje op en dacht dit ga ik kijken. Toen de serie begon zat ik braaf voor de tv. Na de eerste paar afleveringen bleef ik een dubbel gevoel over houden aan de serie. Het verhaal vond ik leuk, de personages ook… alleen vond ik de veranderingen in vampiers in tegenstelling tot bij Twilight zo nep. Tja wat is nep ? Als eigenlijk alles eraan niet echt is ? Ondanks dit bleef ik de serie volgen en inmiddels kijk ik door de vage vampier veranderingen heen. Ik ben inmiddels ook een trouwe kijker van The Vampire Diaries.

Netjes keek ik alle afleveringen op net 5 van seizoen 1, en mijn nieuwsgierigheid won het en inmiddels kijk ik ook seizoen 2 via internet. Al maanden stond de dvdbox van seizoen 1 op mijn verlanglijstje. Bij bol. com kon je al lange tijd een import bestellen, alleen daar betaalde je dan ook voor. Gelukkig kon ik me bedwingen en jawel mijn wachten werd beloond ! Naast me op mijn nachtkastje ligt hij dan eindelijk… seizoen 1 in dvdbox formaat. Ik kan er zo van genieten op een vrije dag/avond onder de wol te liggen en lekker weg zwijmelen bij een favoriete tv serie. Ja ik kan het maar beter toegeven ! Ik ben ook aangestoken met het vampieren virus !!

Geef een reactie

