Weekend :D.

Jeej ik zit nu voor de tv lekker in mijn bedje met mijn pyjama aan te genieten van het feit dat ik gewoon WEEKEND heb. Ik ben lang niet altijd vrij in de weekenden en dat vind ik ook niet zo erg. Maar deze week heb ik echt toe geleefd naar het feit dat ik weekend heb. Ik heb heel de week vroege diensten gehad op 1x na de dienst van 10 uur. En pff het viel me zwaar. Ik ben onwijs moe en mijn lichaam is nog steeds niet helemaal gewend aan het te vroege opstaan. Verder gaat het wel goed maar ik ben echt blij dat ik weekend heb :D. En er staan onwijs leuke dingen op de planning.

Zaterdag :
Morgen ga ik een dagje naar thermae 2000 in Valkenburg. HEERLIJK ! Een dagje heerlijk genieten en relaxen heb er echt onwijs veel zin in. Al heel lang geleden hebben we hier kaartjes voor gekocht omdat we met z’n 3en hier naartoe zouden gaan. Helaas ging het toen niet door wegens een begrafenis. Morgen zijn Michelle en ik allebei een dagje vrij en besloten we dus, morgen hier naartoe te gaan. Ik heb er onwijs veel zin in. Uiteraard volgt er nog een verslagje hihi.

zondag :

De plannen voor zondag staan nog niet helemaal vast, maar waarschijnlijk ga ik zondag een hapje eten met een vriendin en misschien naar de film. Ook daar heb ik onwijs veel zin in. Als het niet door gaat ga thuis lekker dagje niks doen. Hoe dan ook ik ga lekker genieten van het weekend . Ik vind dat ik dit wel heb verdiend na een weekje hard werken :D.

 

Een gedachte over “Weekend :D.

  1. fijn weekend, ga ervan genieten dat heb je verdiend..!!
    btw zou je op mij site je naam weer willen vermelden als je reageert weet vaak niet meer wie het is hehe..!!
    xx

Geef een reactie

