Weekend :D

Ondanks dat ik heel het weekend (wederom) niet fit was, heb ik me hier zo goed mogelijk overheen proberen te zetten en heb ik alsnog een onwijs fijn en leuk weekend gehad, ondanks de soms beroerde momenten.
Zaterdag ben ik gezellig met een vriendin naar thermae 2000 geweest, ik heb echt een gezellig en fijn dagje gehad. Op mijn vrije dagje ging de wekker al veel te vroeg om richting Limburg te gaan, maar rond 10 uur zaten we al in de auto richting Valkenburg. Ik had me echt verheugd op dit dagje… een heel dagje helemaal niks behalve relaxen. We hebben lekker gezwommen, in de sauna uitgezweet… in de rustruimte heerlijk gelegen en een beetje gedut. Het was echt een relax dagje.
Na een heel dagje niks doen en relaxen zou je denken dat ik wel uitgerust zou zijn… maar toen ik thuis kwam viel ik in slaap als een blok.

Zondag was ook een fijne dag. Ik heb eerst uitgeslapen… ondanks dat ik er vroeg in lag werd ik pas om 10.20 wakker. Alles ging goed tot ik wat ging eten… Uiteindelijk heb ik me er toch overheen weten te zetten en ben ik richting Tilburg gegaan… Tot het moment dat ik in de trein stapte richting Tilburg heb ik op het punt gestaan om af te zeggen… ik voelde me gewoon niet fit. Toen ik eenmaal in Tilburg was, na wat pillen te hebben genomen en die lieve eef zag ging het weer wat beter. We zijn naar de film geweest… eat pray love. Beide wilde we de film graag zien. Het was een mooie film… vooral de dingen wat er voor nodig zijn om je zelf terug te vinden vond ik mooi… Toch vond ik em soms ook een beetje langdradig en had voor mij iets korter gemogen. Maar ooit hoop ik ook zoveel moois van de wereld te kunnen zien :).

Al met al was het dus toch een geslaagde middag en vooral weekend :).

Een gedachte over “Weekend :D

Geef een reactie

