Kerstsfeer in mijn roomie.

Ik weet het… het is nog wat vroeg om alles in kerstsfeer te zetten, maar vandaag heb ik mijn kerstboom opgezet. Ofja kerstboompje :P. Ik haal de kerst spulletjes normaal gesproken pas tevoorschijn als Sinterklaas terug naar Spanje is maar dit jaar dus al wat eerder. Dit jaar is namelijk de eerste keer dat ik kerst vier in mijn huidige woning. Vorige 2 jaar woonde ik nog in mijn andere kamer en hier was kerstversiering eerder een last. Het was daar een stuk kleiner en mijn kerstboom stond haast midden in de kamer of in een hoek wilde hij er staan. Inmiddels heb ik een stuk meer plaats en heb ik een hele tijd zitten twijfelen waar ik mijn boompie dit jaar zou neerzetten. Vandaag heb ik alle spulletjes uit de kast getrokken en heb ik mijn kerstboom en kerstspulletjes in mijn kamertje gezet. Ik wil eigenlijk nog wat dingetjes bij halen voor wat extra kerstsfeer maar daar moet ik binnenkort maar eens voor gaan rond neuzen in de stad ;). Mijn kerstboom is ook een beetje kaal haha… omdat ik niet zoveel kerstballen heb. Want zoals ik al zei stond hij in een hoek gepropt en hoefde dus maar de helft versierd te worden haha. Gelukkig heb ik nog even de tijd om de sfeer nog wat aan te passen ! Maar wat mij betreft kan de Kerst beginnen !

Een gedachte over “Kerstsfeer in mijn roomie.

Geef een reactie

