Expeditie Robinson: De Finale!

Vanavond om 20.30 is het dan zover de finale van Expeditie Robinson. Wie zal er door gaan naar de finale en moeten strijden tegen Tatiana. Vanaf de eerste aflevering ben ik trouwe kijker van het programma en heb ik de hele reeks geen aflevering gemist… als ik een aflevering niet kon kijken keek ik het braaf terug via internet of nam het op. Inmiddels zitten mijn 2 favo’s in de halve finale namelijk : Sebastiaan en Saar. Ik had zo gehoopt dat hun samen in de finale zouden staan. Dit is dus sowieso niet het geval doordat vorige aflevering te zien was dat Tatiana naar de finale door ging. Nu is het hopen dat Sebastiaan of Saar door gaan naar de finale en ook winnen ! Ik ben zo niet voor Tatiana maar als ze wint zou ik het wel hilarisch vinden… vanaf het begin is ze er elke x uit gestemd en nu staat ze dus in de finale. Een ding is zeker… om half 9 staat mijn tv op rtl 5.

Geef een reactie

