afgelopen dagen…

Afgelopen dagen zijn een beetje als een waas voorbij gegaan… inmiddels zijn er al weer 3 dagen voorbij en is er vanalles gebeurd maar toch ook weer niet. Na een slopende nacht donderdag… kreeg ik vrijdagochtend gelukkig het nieuws dat ik niet hoefde te werken en ben ik die dag mijn mama gaan opzoeken in Limburg in het ziekenhuis. Was allemaal best heftig om der aan al die machines te zien liggen enz. Zeker voor iemand als mij die daar totaal niet tegen kan. Was echt blij dat vrij was… het gaf me een rustiger en fijner gevoel dat ik der kon zien enz.

Gisteravond is ze overgeplaatst naar een andere kamer en is ze weg gegaan bij de hoofd bewaking.. ze zei dat ze zich nu ook weer wat beter voelde. Al weet ik bij mijn moeder nooit of dat ook echt zo is. Ze is iemand die zich altijd groot houd en dingen zegt om mij een fijn gevoel te geven, maar ik hoop dat ze zich echt beter voelt. Gister moest ik wel gewoon werken en ik was daar ergens wel blij om want vind niet prettig als er mensen voor me moeten invallen en ik iemand met dingen moet opzadelen. Toch merkte ik ook dat er niet helemaal bij was. Ondanks dat gister al stuk beter ging was er toch veel mee bezig en dat merkte ik heel de dag door. Soms wist ik opeens niet meer wat ik aan het doen was, maakte ik een sapje met de veel of te weinig dingen erin… deed ik het verkeerde beleg op een broodje of liet ik wederom iets vallen. Gelukkig had ik vandaag wel weer vrij en zou ik eigenlijk al naar Limburg gaan om de verjaardag van Michelle te vieren.

We hadden al vroeg afgesproken en voor het bezoek allemaal zou komen is ze eerst met me naar het ziekenhuis gegaan. Toch fijn om te weten dat ik zo veel lieve mensen om me heen heb die me willen helpen waar kan. Vandaag mocht mijn moeder alweer uit bed en rustig rond lopen…. met een rolstoel hebben we der mee genomen naar beneden waar we een broodje hebben gegeten. Vond fijn om mijn moeder weer te zien… morgen moet ze tests afleggen om te kijken hoe de conditie enz nu is en als alles goed was mag ze naar huis. Ergens vind ik dit veel te snel mja volgens Michelle is dit een normale procedure. Ik hoop zo dat mijn moeder nu stopt met roken… ook al weet ik ergens nu al dat dit niet het geval zal zijn. De arts heeft gezegd dat anders niet lang zal duren voor ze weer terug is omdat die andere kant ook bijna dicht zit. Geeft me dus al geen goed gevoel mja kan er niks aan veranderen.

Verder vandaag nog naar de verjaardag van Michelle geweest die morgen pas jarig is mja morgen moet werken helaas… Merk dat ik verder erg vermoeid ben op moment dus vanavond zal ik op tijd in mijn bedje liggen !!

2 gedachtes over “afgelopen dagen…

  1. Ik vond het ondanks alles gezellig de afgelopen dagen meid!!
    En we spreken snel weer wat af!
    Zoals ik al zei… als ik iets voor je kan doen ofzo bel me dan he!!!

    Liefs xxx

Geef een reactie

