Dagje keulen ?

Een paar weken geleden hebben een vriendin en ik een dag trip geboekt naar een dagje kerst shoppen in Keulen. Ik heb er al weken naar uit gekeken het leek me namelijk onwijs leuk en gezellig… alleen hoop ik dat die gezelligheid ook zo zal worden. Met alle weer berichten maak ik me toch een beetje zorgen of het wel ‘veilig’ is om morgen zo’n reis te maken en of we niet de halve dag in de file staan. Omdat ik van de week met mijn fiets ben gevallen is het ook nog eens een hel om op de vertrekplaats te komen. Ik heb in elk geval net een fiets slot van mijn buurman geleend dus als er geen meter sneeuw ligt morgen ga ik een poging doen om te fietsen en anders ga dus met de bus… maar dit sluit alles behalve aan :|… Dusja we zien wel hoe het gaat morgen… maar mocht het weer echt slecht zijn hoop ik dat ze via de maatschappij gewoon afbellen en onze veiligheid voorop stellen ! N natuurlijk kijk ik verder wel uit naar een gezellig dagje kerst sfeer en shoppen ;).

Geef een reactie

