Buikgriep…

Gister was er nog niet echt iets aan de hand… toen ik ging slapen voelde ik me wel niet helemaal fit… Ik had last van m’n maag maar besloot dus maar te gaan slapen. Rond half 3 werd ik opeens wakker en ik was onwijs beroerd. Helemaal bezweet werd ik wakker en ik had het echt bloedheet. De rest van de nacht heb ik haast alleen maar op de wc en boven een emmer door gebracht. Tegen de morgen aan ben ik opnieuw in slaap gevallen en tegen 10 uur werd ik wakker. Gelukkig voel me op moment wel iets beter dan afgelopen nacht, want toen kreeg ik een beetje een flashback uit Parijs. (Al was Parijs wel erger).

Nog steeds voel me niet oke, nog steeds heb ik verhoging maar heb zo straks wel een crackertje gegeten wat gelukkig nog binnen is. Ik hoop dat ik het ergste afgelopen nacht heb gehad en het hier verder bij blijft maar ik weet het niet. Ik denk dat het een buikgriepje is (want dit heerst enorm op het moment). Maar ook twijfel ik of het niet aan de kip ligt wat ik gisteravond heb gegeten. Gister heb ik kip met rijst gemaakt en dit smaakte verder gewoon normaal (en was ook niet over de datum ofzo). Maar Wizzel heeft namelijk precies het zelfde als ik. Misschien steekt het aan… maar ik heb nu al voor de 4de ook zijn spuug kunnen opruimen. Aangezien Wizzel ook kip heeft gegeten hiervan vraag me dus af of hier aan ligt ? Ik weet het niet pff.

Morgen ochtend moet ik een opendienst draaien op het werk.. al heel de middag geprobeerd iemand te regelen. Nu gaat wel redelijk oke… maar stel het slaat dadelijk opeens om en word vannacht weer ziek dan heb ik een probleem. Een paar weken terug had een collega dit namelijk en de winkel was dus veel te laat openen nadat ik dus maar weer uiteindelijk richting werk ben gegaan. En kan je vertellen mijn baas was niet heel erg blij met de hele situatie. Na veel heen en weer gesms is me nu dus gelukt iemand te vinden die van 6 tot 09.30 werk n ik van 09.30 tot 14.oo uur. Dan sta elk geval niet alleen op de vloer mocht het echt niet lukken. Nu maar hopen dat morgen gewoon over is :(. Maar eerlijk is eerlijk ik heb het liever nu dan weer met de feestdagen !

Een gedachte over “Buikgriep…

Geef een reactie

