Kerstpakket !!


Elk jaar is die er weer het kerstpakket… en eerlijk is eerlijk stiekem kijk ik elk jaar toch weer een beetje uit naar wat er dit jaar allemaal in zal zitten. Helaas zijn het meestal van die pakketten met spullen die ik een jaar later nog steeds (over de datum) in de kast tegen kom. Maar dit jaar was het anders ! Nog nooit ben ik zo blij geweest met mijn kerstpakket ! Toen ik de doos in mijn handen kreeg zal ik niet ontkennen dat ik eerst dacht… zo ze worden ook elk jaar kleiner. Het eerste jaar op mijn werk kreeg ik echt een mega groot pakket en was destijds stom verbaasd. Het jaar erop was het pakket al aanzienlijk kleiner en zouden we heel lang geen pakket krijgen door de crises. Dit jaar kregen we nog een kleiner doosje ! Maar ik was blij verrast toen ik het doosje open maakte !

Een hele doos vol met producten van jawel Rituals. Dit merk is te vergelijke met de Body Shop, en zit dus ook in deze prijsklasse (en is dus redelijk prijzig). Omdat ik voor onwijs veel bad producten allergisch ben heb ik al vaker met dit merk in mijn handen gestaan. Bij de meeste producten van de body shop heb ik nergens last van. Maar ik vond het risico te groot, deze dure spullen te proberen en ze misschien weg te moeten gooien. En nu kan ik ze gratis en voor niks proberen. Al heel de week staat de gel mousse in mijn douche en heb ik hem elke dag gebruikt. Tot nu toe lijkt het erop dat mijn huid er goed op reageert en dus geen last heb van een allergische reactie :D.

Naast de douche mousse zit er nog heerlijke rooibos thee in, kledingkast luchtverfrissers (deze ruiken echt heerlijk en ik ruik ze nu dus door heel mijn huis), een voeten scrub, een body scrub & douche gel in 1 en een doosje met 3 travel size producten voor op vakantie ! Die ga dus ook bewaren voor mijn vakantie naar Amerika ! Ik ben dus echt ontzettend blij met het pakket… Misschien ziet het er niet als zoveel uit maar de winkelwaarde van deze producten ligt in totaal rond de 54 euro… ik ben er dus echt onwijs blij mee ! Wat ben ik toch weer goed verwend door mijn werk :P.

Geef een reactie

